Vanhat Valmetit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Vanhat Valmetit


 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Valmetin virta-avain

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Velu




Viestien lukumäärä : 13
Join date : 18.09.2008

Valmetin virta-avain Empty
ViestiAihe: Valmetin virta-avain   Valmetin virta-avain Icon_minitimeMa Tammi 05, 2009 10:50 am

Mistä saa uusia virta-avaimia Valmetin virtalukkoon. Valtralta niitä ei saa - sen enempää kuin muitakaan osia. Neuvoivat tekemään itse. Kyllä sen tietysti voisi viilata uudemman mallin avaimesta, mutta kyllä kai niitä jostain voi ostaakin? Kiinnostaisi myös latausvalon lasi ja sulakeruuvit.
Takaisin alkuun Siirry alas
jste.

jste.


Viestien lukumäärä : 114
Join date : 13.11.2008
Paikkakunta : Karkkila

Valmetin virta-avain Empty
ViestiAihe: Vs: Valmetin virta-avain   Valmetin virta-avain Icon_minitimeMa Tammi 05, 2009 12:31 pm

Olen jotenkin aina luullut että Valtralta saisi mutte näköjään ei. Ihan vain heittona mites ikh?
Jos on malli niin helposti avaimen tekee myös itse.
Latausvälon laseja myimme Rauta&Petroli tapahtumassa syksyllä mutta en vain enään muista kenen tekosia ne olivat. Eivät olleet alkuperäisen näköisiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Velu




Viestien lukumäärä : 13
Join date : 18.09.2008

Valmetin virta-avain Empty
ViestiAihe: Vs: Valmetin virta-avain   Valmetin virta-avain Icon_minitimeKe Tammi 07, 2009 5:01 pm

Latausvalon laseista voisi moni minun lisäksenikin olla kiinnostunut. Virta-avainta ei saa mistään, mutta teettämistä nyt selvitellään. Voi olla että teetän niitä muutaman kappaleen vesileikkurilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
jste.

jste.


Viestien lukumäärä : 114
Join date : 13.11.2008
Paikkakunta : Karkkila

Valmetin virta-avain Empty
ViestiAihe: Vs: Valmetin virta-avain   Valmetin virta-avain Icon_minitimeKe Tammi 07, 2009 10:04 pm

Vesileikkurilla valmistus onnistuisikin hyvin. Ostaisin pari kpl itsekin.
Avaimiahan on kahta eri mallia, se "abloy" mallinen ja "scintilla" mallinen, tai miten ne nyt oli. Kumpaa olet ajatellut valmistaa.
Pitänee selvitellä latauslampun lasin taustat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Valmetin virta-avain Empty
ViestiAihe: Vs: Valmetin virta-avain   Valmetin virta-avain Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Valmetin virta-avain
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Valmetin historia
» O valmetin osia
» Valmetin nostolaite ongelma
» Valmetin kotiin tulo

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vanhat Valmetit :: Valmet 361-
Siirry: